Postup pri podávaní sťažností
-
Kupujúci je povinný bez zbytočného odkladu skontrolovať dodaný tovar a do 5 dní informovať predávajúceho o zistených vadách.
-
Kupujúci je povinný písomne (e-mailom) oznámiť predávajúcemu všetky zistené vady do 5 dní od prevzatia tovaru. V písomnom oznámení musí kupujúci uviesť zistené vady. Opísať, o aké vady ide a ako sa prejavujú. Písomné oznámenie kupujúci zašle na adresu sídla predávajúceho.
-
K reklamácii je potrebné priložiť kópiu faktúry a doklad o dodaní a zaplatení tovaru, ktorého vady sa reklamujú.
-
Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky výrobkov, funkčných vlastností a škody z neodborného používania výrobkov, ako aj škody spôsobené chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje poskytnutá záruka.
-
Predávajúci sa zaväzuje do troch dní odo dňa doručenia reklamácie informovať zákazníka o spôsobe vybavenia reklamácie.